Oprettelse af ny medarbejder


Oprettelse bestilles af

Dit navn (skal udfyldes)

Din e-mail (skal udfyldes)

Medarbejder oplysninger

Fornavn (skal udfyldes)

Efternavn (skal udfyldes)

Titel (skal udfyldes)

Mobil nr. (skal udfyldes)

Privat mailadresse til fremsendelse af password

Ansættelses sted/restaurant (skal udfyldes)

Ønsket e-mail adresse til medarbejder (skal udfyldes)

Evt. e-mail aliaser (separeres med ';' hvis flere)

IT-udstyr

Der skal bestilles følgende til medarbejderen:
Bærbar PCMobiltelefon

Yderligere oplysninger

Yderligere besked/oplysning til IT-support

Oprettelse af medarbejder

Oprettelse af en ny medarbejder kan ske ved at udfylde felterne her på siden under fanebladet “Oprettelse af ny medarbejder”, eller ved at sende en mail til support@bittechit.dk.

Har du yderligere kommentarer til oprettelsen, så kan du udfylde nederste tekst felt.

Bestiller du IT-udstyr til medarbejderen, vil du hurtigst muligt modtage et tilbud på mail med totale pris for udstyret.
Som udgangspunkt benyttes en Windows PC Bærbar computer til kr. 4.500,00 ex. moms – pris på telefon kan variere, og telefonen vil som udgangspunkt være en iPhone 8 65GB Refurb.

Ved oprettelse af ny medarbejder bliver medarbejderen automatisk oprettet i følgende Teams i Microsoft Teams:
– LOFNW (EVERYONE)
– Team der passer til ansættelses sted

Ønsker du medarbejderen tilføjet til andre Teams, skal dette oplyses i besked feltet under oprettelsen.

Nedlæg / Slet medarbejder

Hvis en medarbejder stopper, så skal brugeren lukkes eller slettes.

Dette kan du gøre ved, at bruge felterne på denne side, eller ved at sende en mail til support@bittechit.dk